piątek, 20 czerwca 2014

PRZYSZŁOŚĆ / ZAKOŃCZENIE OPOWIADANIA !


*Przyszłość – 5 lat później *


Z dnia na dzień było coraz lepiej . Widywałam się z Tatą , kilka razy w roku jeździłam do Mamy do Nowego Jorku lub ona do Mnie . Taki układ mi bardzo pasował . Ponad to chodziłam na studia , o których marzyłam od dziecka . Bardzo się z tego powodu cieszę . Ale bardziej cieszę się , że nadal jestem z Niall’em . To on to wszystko podtrzymuje . To on mi pomaga . To dzięki niemu żyję . Nie wiem jak się mam mu odwdzięczyć . Nie ma takiej rzeczy . Myślę , że mu wystarcza to , że go uszczęśliwiam sobą . Oby . Jakoś trzy lata temu wyjechał z kraju Mike . Widziałam go parę razy na ulicy , ale zero reakcji . Spoglądał na Mnie zabójczym wzrokiem , ale szedł dalej . Fajnie , że dał mi spokój . Tak samo jak Alice . Ta jego dziewczyna podobno siedzi w więzieniu , bo biła się z jakąś dziewczyną na imprezie . Śmieszne To dla Mnie? My dziewczyny powinnyśmy pokazywać honor , miłość , kobiecość , a Ona wdaje się w bójkę . To tylko była dziewczyna Owen’a tak potrafi . Co do przyjaciół . Nadal z wszystkimi utrzymuję kontakt . Zayn wyprowadził się z domu rodzinnego  kilka miesięcy po moim przyjeździe z Stanów , ponieważ poznał dziewczynę o imieniu Perrie , z którą zamieszkał . Jest świetną osobą . Bardzo polubiłam blondynkę , czasami umawiamy się na pogaduchy . Jakoś dwa lata temu się zaręczyli . Pamiętam , że to się wydarzyło na Jej urodzinach . Bardzo się cieszę z jego szczęścia . No w końcu to przyrodni braciszek . A co z Louis’em ? Tommo również znalazł kogoś ważnego w swoim życiu .. Myślę , że to ta Jedyna . Nazywa się Elenour . Bardzo do Niego pasuje . Ma poczucie humoru , lubi robić to samo co On . Para w sam raz ! A co z Moją przyjaciółką i Harry’m? Nadal są razem . Zamieszkali niedaleko nas . Z mojego okna widać część ich domu . Nigdy nie myślałam , że ich związek przetrwa . Kilkanaście miesięcy temu Styles powiedział Jej , że musi wyjechać i podobno ją tam zdradził , lecz Kate ma serce i mu wybaczyła .Na początku nie spodobało się mi jak i reszcie ,że mu wybaczyła, ale później zrozumiałam , że Harry jest dobry i mu zaufałam.A my? Ja z Blondynem wprowadziłam się do domu Horan’a tego nad jeziorem . [ Parę minut później skończył się las i ujrzałam duże jezioro oraz wielki luksusowy dom] .Kiedy mi to powiedział dwa lata temu na początku nie chciałam , bo wspomnienia , koszmary . Ale jednak zmieniłam zdanie i jest OK . Właśnie niedawno zamieszkali po drugiej stronie jeziora Przyjaciółka z Loczkiem . Cieszę się , że nawet na tym bezludziu jest ze Mną Kate . Fakt , że do Londynu jest 5 km , a na uczelnie i do Centrum trochę jeszcze dalej , ale jakoś dajemy sobie radę . Moi rodzice do dziś nie wiedzą o tym , że chłopaki mają Gang i sprzedają narkotyki . Uznam , że mnie to czasem wkurza . Bo która by się nie bała o swojego chłopaka , że coś mu się stanie albo reszcie?  Ma się jedno życie i nic się z tym nie da zrobić . Trzeba je szanować i modlę się , żeby im się nic nie stało . Wspomnę jeszcze o rodzicach . Mama mieszka nadal z Tom’em , ale gdy czasem z nią gadam to mówi , że cały czas do późnych godzin jest w pracy czy musi gdzieś wyjeżdżać . Fajnie było w pierwszym miesiącu , a później było coraz gorzej . Kiedy się jej pytam czy coś ich związku jest nie tak to zawsze zaprzecza . Ehh. Ale to był jej wybór i ma za swoje . A Tata? Widuje go kilka razy w tygodniu . Bardzo dobry mam z Nim kontakt . Cieszę się ,że znowu wrócił do mojego życia , że jest przy Mnie , że go mam . Tak w podsumowaniu :

 Czy moje życie było ciężkie? Czasem . Do 13 roku życia było świetnie , był Tata , była Mama . Później coraz gorzej . Ojciec zniknął . Wciąż kłótnie z Matką . I tak w kółko . Druga klasa Liceum .. Poznanie tego wybranka . Moje Niebieskookiego . To On też trochę namieszał w moim życiu , ale na dobre .

Teraz zastanawiam się co by było jakby go nie było? Jak by wyglądało teraz Moje życie? Na pewno normalnie : Studia , Praca , jakieś małe mieszkanko wynajęte z Kate , Imprezy . A tak to studiuje , pieniądze są , nie muszę na razie pracować , bo z tej szarej roboty jest kasa . Mamy piękny dom i mieszkam z Chłopakiem , z którym jestem już siedem lat  . Chcę , żeby nasz związek trwał wieki . Chcę , żeby był moim Mężem , żebym miała z Nim dzieci . Pragnę tego jak każda dziewczyna już od najmłodszych lat .Mieć tego Księcia na białym koniu i nikomu go nie oddawać .

********

Stałam na tarasie wpatrując się w widoki jakie otaczają dom . Las, las , jezioro . Czego chcieć więcej? Jest wiosna . Wszystko po ostrej zimie zaczęło się zielenić . Drzewa z lasu przybierają kolor zielony . Ptaki śpiewają , słońce przebija się przez chmury , wieje lekki wiatr . Jesienią tamtego roku broniłam się i skończyłam Studia Dziennikarskie . Tak jestem Dziennikarką . Razem z Przyjaciółką pracujemy u Mojego Taty kolegi , który ma firmę zajmującą się wywiadami , gazetą , sesjami . Bardzo się Nam ta praca podoba . Nie chodzi już o tą wypłatę , ale o zajęcie jakie tam wykonujemy . Poczułam na ciele wiatr i trochę mocniej zaczął wiać . Postanowiłam , że wrócę do domu . Odwracając się ujrzałam wysokiego blondyna opartego o drzwi tarasowe . Był ubrany w dżinsy i koszulę w kratkę . Podbiegłam do Niall’a i mocno się w Niego wtuliłam .
- Hej Kochanie . Wróciłaś coś wcześniej ? – zapytał z zdziwieniem .
- No tak jakoś .. Źle się czułam i szybciej skończyłam .
- Rozumiem .. Co Ci jest? – spytał zmartwiony , gdy znaleźliśmy się w salonie .
- Chyba przejadłam się lub zatrułam . – odpowiedziałam kładąc rękę na brzuch .
Momentalnie przyciągnął mnie do siebie i objął całując w czoło .
- Biedactwo .. – szepnął .
Nagle poczułam dziwne uczucie . Wszystko podnosiło mi się do gardła . Jakby chciało uciec . Chyba chce mi się wymiotować .
- Zaraz …wracam .. – powiedziałam zakrywając dłonią usta i wybiegłam z salonu na górę do łazienki .
Kiedy "wyrzuciłam" z siebie całe pożywienie jakie się znajdowało w żołądku poczułam ulgę . Przemyłam twarz spoglądając w lustro . Byłam cała blada . Myślałam ,że zaraz odpłynę . Usiadłam na rogu wanny chowając głowę w rękach . Nagle ktoś wszedł i poczułam jak zabiera z twarzy moje ręce i podnosi podbródek .
- Co jest..? – spytał Horan kucając przy Mnie .
- Nic.. źle się czuję ..
- Jesteś jakaś blada . Chodź położysz się w sypialni , a Ja zrobię ci coś do picia? Hmm?
Kiwnęłam głową , że się zgadzam . Chłopak wziął Mnie na ręce , żeby ułatwić mi dojście do łóżka . Zapiszczałam cicho , gdy Mnie podnosił , ale przyznam , że mógłby Mnie częściej nosić na rękach . Weszliśmy do pokoju i od razu położyłam się w łóżku , a Niall przykrył mnie kocem i pocałował w policzek . Wychodząc z pokoju zamknął za sobą drzwi . Nastąpiła cisza . Przez kilka minut mordowałam się , żeby zasnąć . Dopiero gdy minęło sporo czasu usnęłam .

*

Obudziły mnie hałasy z dołu , dokładnie dyskusje . Sądzę , że ktoś przyjechał . Ściągnęłam z siebie milutki w dotyku koc , który dawał mi ciepło . Wstałam z łóżka . Stojąc na nogach poczułam się znowu jak wcześniej . Zaś musiałam się udać do łazienki . Wybiegając z sypialni kątem oka ujrzałam Harry’ego , który rozmawiał z przyjaciółmi , ale stał na korytarzu . Spojrzał na Mnie i powiedział Moje Imię . Ja nic nie odpowiedziałam , ale weszłam do łazienki . Kiedy ponownie wszystko "wyszło ze mnie" zamknęłam klapę i usadowiłam się na sedesie . Chciało mi się płakać , ale zamiast tego kręciło mi się w głowie . Nagle ktoś wparował do łazienki . Była to przyjaciółka .
- Rose? Co jest ? – spytała .. – Niall mówił ,że wymiotujesz. Otrułaś się ?
- Kate nie wiem.. Słabo mi ..
- Od dawna tak masz?
- Wczoraj już tak się czułam , ale dziś jest gorzej .
- Czasem nie spóźnia Ci się okres?
Nagle mnie olśniło .
- Który dziś jest?- zapytałam przerażona .
- 26 marca . – powiedziała ze spokojnym głosem .
- Cholera .! Sześć dni . – krzyknęłam , a dziewczyna przytuliła się do mnie .
- Wariatko jesteś w ciąży !. – krzyknęła . Była tak mocno we Mnie wtulona , że brakowało mi powietrza . Poczułam łzy szczęścia . Będę Mamą? Teraz trzeba jeszcze pogadać z Niall’em , który za pewne nawet sobie tego nie uświadamia . Wstałam i cały czas trzymałam się za brzuch . Wyszłyśmy z łazienki , później zeszłyśmy na dół i weszłyśmy do salonu , gdzie Harry z Niebieskookim grali w bilarda. Kiedy Horan Mnie ujrzał , przestali grać .
- Jak się czujesz? – spytał podchodząc do Mnie , a ja zajęłam miejsce na skórzanej sofie .
- Rose no powiedz mu! Na co czekasz. – krzyczała Kate stojąc za Mną . Chłopak był bardzo zdziwiony . Nie wiedział tak naprawdę co jest grane .
- Powiesz mi o co chodzi?
- Niall prawdopodobnie  jestem w ciąży . – powiedziałam , a na Chłopaka twarzy pojawił się uśmiech .
Teraz mam zapewnioną przyszłość z Niall’em . Bardzo się z tego powodu cieszę . Zaczęłam rozdział w życiu od " Przyjaźń  czy coś więcej" , teraz "Tylko Ciebie Kocham" , a zakończę na szczęśliwym zakończeniu " Ty , Ja i Rodzina" . Tak właśnie mogę zakończyć ten ostatni rozdział . Brakuje tylko w tym wszystkim wesela , ale myślę ,że za parę miesięcy , czy lat nastąpi . NIC MI WIĘCEJ DO SZCZĘŚCIA NIE BRAKUJE  . Jestem szczęśliwa . Czuję się naprawdę jak jakaś Księżniczka . Muszę przyznać , że zaczęło się od przyjaźni , później miłość , a teraz? Dziecko.
Takiego zakończenia w 7 rocznym okresie życia myślałam , że nie będzie .
- Kocham Cię Rose ..- szepnął mi do ucha .

________________

Tekst - z Pierwszego bloga rozdział 12 - urodziny Niall'a.


*OBSADA CAŁEGO OPOWIADANIA*



Rose 25l. i Niall 26l.
Główni bohaterzy opowiadania.
Przyjaźń , Miłość , Dziecko .
Ich związek trwa już 7 lat .
Poznali się w drugiej klasie Liceum.
Ona poznała jego życie , dzięki któremu się zmieniło Jej.

Kate 25l. i Harry 26l.
Dziewczyna najlepsza przyjaciółka Rose.
Loczek najlepszy kumpel Niall'a .
Na początku ukrywali związek , teraz?
Teraz są razem bardzo szczęśliwi .
Przyjaciele Rose i Niall'a .
Louis 26l. i Elenour 25l.
Wpadli na siebie w Londynie .
Od tamtego czasu chodzą razem.
Louis  El kumplują się z resztą .
Perrie 24l. Zayn 25l.
Jest to idealny związek .
Od dwóch lat są zaręczeni .
Zayn jest przyrodnim bratem Rose.
Kumplują się z Rose i resztą .
Emma Lopez 40l. i Tom Hanks 42l.
Mama Rose i jej nowy mąż.
Razem pracują .
Są zgranym małżeństwem .
Wyprowadzili się do Nowego Jorku.

Teresa Malik i James Smith.
Ojciec Rose wraz z żoną , Mamą Zayn'a .
Bardzo dobrze się dogadują .
Pomimo tego , że Ojciec się tyle czasu nie odzywał do córki
Nadal Rose po tym wszystkim go kocha .
Mike i Alice 26l.
Mieszkali w Londynie ( wyprowadzili się , ale gdzie, tego nikt nie wie )
Podobno już razem nie są .
Mike kiedyś był kumplem ( przyjacielem) Rose
Ale gdy poznała trójkę nowych znajomych wszystko się zmieniło .
Okazało się , że Alice też była oszustką .
Miley Cyrus 25l.
Nienawidzi Rose tak jak Ona ją .
Chodziły razem do klasy .
Była dziewczyna Louis'a .
Została napadnięta przez Mike'a.
Po tym zdarzeniu wyjechała z Stolicy .
Nikt o niej później nie słyszał .


____________________________________________________________

Witam was !
No i co mam powiedzieć ? Aż mi się chce płakać . Tak to już KONIEC :)
Z Całego serca chcę podziękować wszystkim ! 
Nawet tym , którzy czytali , a nie komentowali  :> 
Pierwszy rozdział tego opowiadania powstał --> 29 stycznia 2014
Ostatni rozdział tego opowiadania powstał --> 20 czerwca 2014
Cieszę się , że powstały 2 części tego opowiadania , nie myślałam , że w ogóle do tego dojdzie . Tego pewnego dnia byłam chora i wpadłam na pomysł oglądając jakiś tam serial xD , że napiszę  Blog o Niall'u . No normalnie zesłanie :D Dziękuje za łącznie 319 komentarzy i łącznie 9,253 wyświetleń ( tak liczyłam to xD wczoraj xD) . Wiem , że czasem nie były na te dni jakie powinny i BARDZO was za to PRZEPRASZAM!  I chcę powiedzieć , że to NIE KONIEC Z PISANIEM :) WRACAM TUŻ PO WAKACJACH LUB OSTATNI TYDZIEŃ WAKACJI . Z CAŁKIEM NOWYM OPOWIADANIEM :) 

CHCĘ WAM ZAPROPONOWAĆ : 

1. Liam zakochuje się w dziewczynie o imieniu Danielle ( chodzi mi o tą jego byłą dziewczynę ) w skrócie --> szkoła , Dan ma chłopaka , który ma wroga Liam'a . Okazuje się później , że  Payne się w niej zakochuje ( no i tam zobaczymy co dalej ) ...

lub :

2. Harry chodzi z dziewczyną (Kendall lub Alex) , nagle w jego życiu zachodzą zmiany . Po wypadku nic nie pamięta . Poznaje na sali Megan (  jako Barbara Palvin ) . Czy zostanie przy (Kendall lub Alex) czy namiesza Megan? ( to dowiecie się jeśli go wybierzecie )

A WIĘC : KTÓRE WYBIERACIE  1 CZY 2 ?? TO PROSZĘ W KOMENTARZACH . 
JAK JUŻ WYBIERZEMY W WAKACJE NA TYM BLOGU PODAM LINK NASTĘPNEGO :) 


OSTATNI RAZ CZYTASZ = OSTATNI RAZ KOMENTUJESZ!

Pozdrawiam i życzę miłych , szczęśliwych i oczywiście bezpiecznych wakacji ! ♥
Kocham was !
Wasza 
Mrs.Tomlinson


4 komentarze:

  1. Rozdzial boski :3 I jeszcze ciąża :) Idealny! Chyba jestem za 1 liam <3 Dużo jest o hazzy ff i opowiadań . więc wole o Paynie <3 /Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakończenie i jestem za harrym moze byc ciekawie :3 pozdrawiam Księżniczka Horana

    OdpowiedzUsuń
  3. Super całe opowiadanie o Rose I Niallu jest po prostu wspaniałe i głosuje na drugie opowiadanie o Harry'm ale błagam tylko nie Kendalll po prostu tak niecierpie i nienawidze tej dziewczyny, że okej fabuła taka może byc ale niech jego tak jakby była dziewczyna nie ma na imię Kendall prosze :)

    OdpowiedzUsuń