środa, 9 kwietnia 2014

WAŻNE !

Cześć :)

Mamy mały problem . -,-"
Chce was trochę ochrzanić !
Dlaczego was tak mało wchodzi + komentuje?
Zaledwie jest 300 wyświetleń + 2 komentarze ( za które Dziękuje <33 )
Prawdę mówiąc Jedna Osoba go czyta?
Tak?
To może powinnam skończyć pisać ?
A mam wene -,-
Dobra rozumiem , że mój blog " to nie kłębek świata" ale zawsze były te 5+ komentarzy a dziś pacze i coo?
cały czas ta sama liczba .. -,-"
Zła jestem trochę .
A liczyłam , że napiszę te jeszcze 25 rozdziałów i skończę z Niall'em i zacznę inne Opowiadanie .
Pisanie Bloga to moje zainteresowanie bo kocham pisać !
I na prawdę trochę się zawiodłam :c
Ale to nie jest powód , że nie będę dalej Pisać .
Będę NA PEWNO .
Ale kiedy Next dodam i znowu będzie 1 kom .. to skończę te opowiadanie i zacznę inne .
Może źle zrobiłam , że jest cz.2?
Ehh..
Wiecie , że was Kocham ..
Chociaż mi tak się odwdzięczcie .! ♥
Pozdrawiam xx
 NEXT - PIĄTEK !!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Hej. Blog zarąbisty. Przepraszam, że nie komentowałam wcześniej, ale nawet czasu, żeby wejsc nie mialam. Obiecuje poprawę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz zajebisty blog i nie wiem czemu ludzie nie komentują chociaż chyba jest coś z tym dodawaniem komentarzy ponieważ w pierwszym rozdziale części 2 tej na tym blogu skomentowałam i mój komentarz się nie dodał tak jakbym go wogule nie napisała

    OdpowiedzUsuń